De Cafetaria 2017-05-16T08:12:44+00:00

deCafetaria header 2016

Ralph Markwat
Ralph MarkwatDirecteur

Samen kijken naar de toekomst

Eind 2016/ begin 2017 presenteren wij met trots de derde editie van De Cafetaria, het magazine voor cafetaria ondernemers en andere mensen die in deze branche werken. De fastservice-branche is continu in beweging en FHC Formulebeheer volgt dit op de voet. Het is goed om stil te staan bij veranderingen en dan vooral met wat is blijvend en wat is een trend. Moeten we als cafetaria meebewegen om succesvol te blijven? En hoe doen we dat? In dit magazine nemen wij u mee langs innovaties in de cafetaria wereld.

Zo liepen wij met foodwatcher Arjen van den Dool over Foodhallen Amsterdam, testen we zelf een aantal nieuwe foodconcepten, doken we in de wereld van bezorgen en vertelden een aantal van onze ondernemers hoe zij met diverse trends en veranderingen omgaan. Daarnaast leest u alles over onze franchiseformules Family en Foodmaster.

Heeft u het magazine niet ontvangen? Vraag hem gratis aan via info@fhc-formulebeheer.nl.

Family-formule
Foodmaster-formule_2

kopje in de cafetaria

Ondernemer ah woord
Online-bestellen-klein
Bezorgen-klein
Gilbert Boon
Gilbert BoonManager nieuwe franchise vestigingen

‘Een organisatie met gevoel voor de praktijk’

Bij formule organisatie FHC Formulebeheer is Gilbert Boon verantwoordelijk voor werving en selectie van nieuwe formule ondernemers. Al 20 jaar ontwikkelt FHC Formulebeheer de beste cafetaria formules. Waarom zou een zelfstandig ondernemer zich aansluiten bij een cafetaria formule van FHC Formulebeheer?

“De praktijk is het belangrijkste! Dat weten we bij FHC Formulebeheer maar al te goed. Elke dag komen in de gesprekken met cafetaria ondernemers de praktijk problemen en kansen ter tafel. Om een goed contact te houden met de praktijk is FHC Formulebeheer een organisatie met drie gespecialiseerde bedrijfscoaches op de weg en hebben we een eigen Cafetaria Eeterij Family gebouwd in het hoofdkantoor te Nieuw Vennep.

Door deze eigen cafetaria in huis te hebben kunnen producttesten en promoties in de praktijk getest worden door de productontwikkelaars en marketeers van de organisatie. Hierbij worden altijd de franchiseraden van zowel Family als Foodmaster betrokken. Door deze praktijkgerichte aanpak blijft FHC Formulebeheer met de formules Family en Foodmaster dicht bij de identiteit van de cafetaria ondernemers staan en ontwikkeld zij succesvolle campagnes.”

Wanneer u informatie wilt over de cafetaria formules van FHC Formulebeheer, schroom dan niet om contact met ons te zoeken!

Footer_naw