Family pakt zilver tijdens Gfk Formules 2019

//Family pakt zilver tijdens Gfk Formules 2019

Family pakt zilver tijdens Gfk Formules 2019

Family heeft op 27 juni de tweede plek weten te bemachtigen voor de Gfk Formules 2019! Rob van Tilborg, account executive Out of Home en Foodservice bij GfK, maakte dit vorige week bekend. De formule won deze prijs in de categorie Fastservice.

Zilver voor Family

De zilveren prijs is eentje waar Family als formule trots op mag zijn. ‘Een fantastisch compliment namens jullie bezoekers,’ laat Van Tilborg aan FHC weten. ‘Keep up the good work.’ Dat Family binnen de categorie fastservice is geschaard past goed bij de formule. Family richt zich op het snel serveren van (h)eerlijke maaltijden. Daarbij is afhalen ook mogelijk. Al eerder wist Family in 2018 de derde plaats te bemachtigen. Dit jaar weet de formule een plek omhoog op te schuiven. Een stijgende lijn, die veel goeds belooft voor 2020!

Wat is de Gfk Formules 2019?

De Gfk Formules is een prijs die in samenwerking met Out of Home.Shops wordt uitgereikt. Allerlei verschillende horecagelegenheden dingen mee voor de prijs. De winnaars worden bepaald naar aanleiding van grootschalig consumentenonderzoek dat het Gfk jaarlijks uitvoert. Consumenten geven online hun mening over verschillende horecazaken. Dit doen zij door hun oordeel te geven op basis van de 7 G’s: gemak, genieten, gastvrij, goedkoop, goed geweten, gezond en goed verhaal. Iedere consument voert individueel zijn opinie in en de gehele mening vormt de basis voor het onderzoek.

Voor de formuleprijzen onderverdeelt Gfk de verschillende horecabedrijven. Er zijn in totaal vier categorieën: At Work, Coffee & Lunch, Fastservice en On the Move.

 

2019-07-02T14:17:03+00:00 dinsdag, 2 juli, 2019|Nieuws|