Foodmaster lanceert, de pepernootshake!

//Foodmaster lanceert, de pepernootshake!

Foodmaster lanceert, de pepernootshake!

Foodmaster zat te denken
wat zij dit jaar voor geks zou bedenken

Een winterse milkshake smaak
Het eerste idee was meteen raak

We bedachten de pepernootshake
Iets wat enorm lekker bleek


Bij Foodmaster zoeken we altijd naar iets geks aldus marketing manager Chantal van der Meer. Bij het bedenken van de milkshake winterspecial wilde we dus weer met een opvallende smaak komen. Na de biershake van twee jaar geleden, wilden we nu iets wat naast gek ook echt lekker was. Iets waar mensen voor terugkomen.

Foodmaster staat voor de nostalgie van de Hollandse frituurcultuur. Met dat in het achterhoofd kwamen we al snel op Sinterklaas. Ook zo’n Hollandse traditie en bovendien één met allemaal lekkernijen. Samen met onze partner Coolbreak hebben we een sample laten ontwikkelen en daar werd iedereen direct enthousiast van.

Alle Foodmaster ondernemers zijn vrij om zelf in te vullen hoe ze de pepernootshake verkopen. Zo is de shake zonder poespas al heerlijk, maar met een toef slagroom en wat strooigoed of als freakshake is het helemaal een feest. Freakshake koninginnen Loes Helling, Foodmaster Boskoop, en Carin Jagt, Foodmaster de Viersprong, zijn gelijk aan de slag gegaan met hun creaties. Want aangezien de pepernoten al een tijdje in de winkels liggen, kan de shake natuurlijk ook al prima verkocht verworden.

Vanaf november wordt de pepernootshake meegenomen in de landelijke campagne van de formule en is de shake bij alle vestigingen verkrijgbaar. Ondernemers krijgen een uitgebreid pakket met promotiemateriaal, maar met name social media speelt een belangrijke rol bij dit product. Een milkshake leent zich uitstekend voor leuke plaatjes op social media en met zo’n smaak trek je weer nieuwe klanten naar je cafetaria.

2018-10-11T16:06:17+00:00 donderdag, 11 oktober, 2018|Nieuws|